Panaszkezelés
Szeretnénk megköszönni, hogy ügyfelünkként megtisztelt minket bizalmával. Fontosnak tartjuk, hogy szolgáltatásainkat ügyfeleink megelégedésére fejlesszük, hosszú távú együttműködésben reménykedve. Együttműködésünk fontos pontját jelentik számunkra az Ön észrevételei, kifogásai, panaszai, hiszen ezek segítségével tovább tudjuk fejleszteni szolgáltatásaink minőségét.
Panaszkezelés menete
Szóbeli panasz:
- személyesen központi ügyfélszolgálatunkon (Nyitvatartási időben)
Nyíregyháza, Korányi Frigyes u. 27. - telefonon: +36 70 333 1928 (Hívásfogadási idő: nyitvatartási időben)
Írásbeli panasz
- személyesen vagy más által átadott irat útján;
- postai úton: 4400 Nyíregyháza, Korányi Frigyes u. 27.
- telefaxon: +36 42 595 304
- elektronikus levélben: [email protected]
Az ügyfél eljárhat meghatalmazott útján. Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni.
Panaszkezelésért felelős személy a Szolgáltatón belül: Mészáros Rinaldó
Amennyiben a felelős szervezeti egységet nem tudja elérni, bármely más munkatársunk haladéktalanul továbbítja számára panaszát.